B5D3E1 (F1) & B5D4E1 (F2)

October 30, 2013



Salam mesra..

Geografi Tingkatan 1 & 2 sememangnya saling berkaitan di mana terdapat eviden yang memerlukan pelajar melibatkan diri dengan aktiviti peringkat sekolah/komuniti mengenai kesedaran terhadap penjagaan alam sekitar. Untuk pengetahun pelajar semua, eviden ini juga boleh dijadikan sebagai BAHAN BUKTI untuk PAJSK untuk EXTRAKOKURIKULUM dimana menyumbangkan markah agak tinggi untuk aktiviti kokurikulum anda.

Apa yang perlu anda buat adalah meminta borang seperti di SINI dari guru Geografi anda dan mengisi borang tersebut sekurang-kurangnya 6 aktiviti sepanjang tahun disertakan bersama bukti iaitu tandatangan atau cop rasmi penganjur program. Guru kelas dan matapelajaran juga boleh menandatangani borang tersebut jika ada aktiviti yang diadakan di sekolah selain guru penasihat badan beruniform, persatuan, kelab dan permainan. Mudah kan ?

Berikut merupakan tajuk untuk eviden tersebut : 

Tingkatan 1
Instrumen :  Band 5
Kod Evidens : B5D3E1 ( Melibatkan diri  dalam pelbagai aktiviti peringkat sekolah/ komuniti setempat mengenai penjagaan alam sekitar)

Tingkatan 2
Instrumen : Band 5
Kod Evidens :B5D4E1(Melibatkan diri dalam pelbagai aktiviti peringkat sekolah / komuniti setempat yang dapat meningkatkan kesedaran pelajar terhadap penjagaan alam sekitar)


CN : Berkongsilah anda atas perkara yang baik-baik. Mudah ! Cuma tekan butang LIKE/G+. Terima kasih.

You Might Also Like

3 comments

  1. dulu skolah k.el suka sgt geografi..tp lain sgt sukatan dia ngan skun ek

    ReplyDelete
  2. rindu nak belajar geografi ni balik...

    ReplyDelete
  3. teringat garis-garis kontur gunung. hehehe

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.