Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!

December 02, 2014

Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!

Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!


Alhamdulillah, Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk kaler biru dan hijau telah selamat sampai ke tangan CN. Rezeki hujung tahun, CN terpilih antara 34 orang blogger untuk review tentang produk anti-nyamuk yang berkesan ni. Dah ramai orang review tentang gelang ni, rasa teringin je nak beli untuk si kecik tersayang. Alhamdulilah, dapat PERCUMA untuk dicuba dan hasilnya memang superb !

Apa yang superbnya Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni?
  • Bungkusan yang mempunyai ziplock : Kualiti terjamin yer. Almaklumlah, ni produk dari Korea. Jauh tu. Bestnyer ziplock ni, apabila tidak mahu diguna, boleh disimpan balik ye. Jimat betul ! Hehehe
Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!
  • Cara mengusir nyamuk paling mudah di abad ini : Hanya pakai gelang di tangan, kaki atau jika rimas untuk pakai gelang, boleh juga dililitkan di tiang katil! Mudah kan? Tak perlu lagi berasap dengan ubat nyamuk or membazir elektrik...jimat duit.... 
Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!
  • Bau yang wangi : CN suka bau serai wangi Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni. Tapi nyamuk amat bencikan baunya. Hah ! Kan best..bila nyamuk dah bencikan baunya, dapatlah CN dan keluarga tersayang dilindungi dan terelak dari gigitan nyamuk durjana. 
Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!
  • Selamat untuk bayi : Ini yang paling penting kerana Irfan si kecik ni amatlah aktif dan cerdas. Dengan menggunakan Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni, nyamuk kini tidak dapat mendekati Irfan. Paling best semasa bawak Irfan ke kebun ayahnya, CN pakaikan Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni di tangan Irfan. Alhamdulillah, tak ada pun sebarang bintat kesan nyamuk pada badannya. Jika sebelum ni, alahai..berbintat2 muka dan tangannya kena gigitan nyamuk. Bukan Irfan sahaja, CN pun sama menjadi mangsa serangan nyamuk ! Kini tiada lagi nyamuk durjana menyerang kami ! Yeah ! Gambar-gambar comey ni lak CN amik di rumah Opah Irfan, dekat rumah Opah memang banyak nyamuk petang-petang. Alhamdulillah, dengan bau yang power dari Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk, tiada nyamuk yang mendekati di comey ni. 
Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!
  • Tahan lasak dan selesa dipakaiBugslock Gelang Penghalau Nyamuk mempunyai tekstur yang lembut pada kulit. Ia juga tahan lasak untuk kegunaan luar dan dalam rumah. Sempena cuti-cuti Malaysia ni, pastikan gelang superb ni berada di dalam beg anda ! CN rekemenkan gelang ajaib ni mesti ada bersama barang-barang keperluan lain untuk keselesaan anda ketika bercuti.
Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang SUPERB!
  • Rekabentuk dan warna yang menarik : Bukan sahaja bertindak sebagai produk anti-nyamuk yang berkesan, Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk juga mempunyai rekabentuk dan warna yang menarik sesuai sebagai aksesori si manja gituw. Kita nak pakai jalan-jalan masuk hutan pun steady jer, nampak stylo tau ! 






You Might Also Like

11 comments

  1. ramai yg dah bt review..
    inshaAllah akan jadi milik ayie juga stu nty

    ReplyDelete
  2. wah, CN pun dpt yer..thniah2..pasni kluarga CN slamat la dr denggi ni hah..

    ReplyDelete
  3. selamat untuk bayi. baguslah digunakan jika travel

    ReplyDelete
  4. teringin nak ada satu... asyik kena gigit nyamuk hujan2 ni.... :)

    ReplyDelete
  5. best kak kak produk ni, shad singgah dr segmen sama,
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/12/bugslock-gelang-penghalau-nyamuk.html

    ReplyDelete
  6. Salam... Terima kasih sudi berikan komitmen untuk review Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk

    Senarai peserta ada di http://www.mialiana.com/2014/11/giveaway-bugslock-review-bugslock.html

    - Mia Liana -

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.