Blackmores Collagen - Bring back your inner beauty

April 24, 2015

Blackmores Collagen Review

blackmores collagen
Memiliki kecantikan luar dan dalam menjadi idaman setiap wanita. Kecantikan yang sebenar adalah kecantikan dari dalam. Kulit wajah yang cantik dan bersih adalah dari pemakanan yang sihat. Blackmores Collagen 10,000 mg mengandungi jus epal, vitamin E iaitu vitamin untuk kulit, ekstrak biji anggur dan yang paling penting mengandungi 10,000 mg kolagen. Oleh itu, Blackmores Collagen amat sesuai untuk mereka yang mementingkan kecantikan luar dan dalam secara semulajadi. 


blackmores collagen
Membawa tema 'bring back your inner beauty', Blackmores Collagen 10,000 mg membantu anda mengembalikan keremajaan kulit yang kian hilang kesan daripada pelbagai faktor. Kolagen tambahan amat diperlukan oleh badan kerana penghasilan kolagen oleh badan manusia akan berkurang sejajar dengan pertambahan umur. Disebabkan umur CN hampir penghujung 30-an dan kedut-kedut di mata telah timbul kesan daripada panas matahari dan udara yang kotor di Lembah Klang ni, minuman tonik Blackmores Collagen 10,000 mg amat membantu untuk CN mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Dengan pengambilan Blackmores Collagen 10,000 mg yang konsisten, CN dapat rasakan badan semakin bertenaga dan kedut-kedut di mata kian pudar kerana minuman ini membantu membaiki sel-sel kulit dari dalam. Hah ! Tak perlu pakai bedak asas dan make up bagai untuk menutup bahagian wajah yang bermasalah ! Best kan?

blackmores collagen

Saiz Blackmores Collagen 10,000 mg yang comey memudahkan ia dibawa ke mana-mana. Hanya sumbat di dalam handbag dan minum bila perlu. CN akan minum sikit-sikit sebab tak tahan rasanya yang agak 'kuat'. Janji habiskan sebotol sehari untuk mendapatkan kecantikan dalaman idaman setiap wanita. 

Blackmores Collagen

Cara kegunaan : Minum 1 botol Blackmores Collagen 10,000 mg sehari berturut-turut selama 6 hari untuk kesan maksimum. Kemudian, untuk maintenance minum 1 botol setiap 2 hari. Tidak sesuai untuk ibu mengandung dan menyusukan anak. 
Harga : RM159 sekotak (8 botol termasuk 2 botol percuma)
Dapatkan Blackmores Collagen di Lazada dengan klik link ini 
>> Blackmore Collagen >>





~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

7 comments

  1. Menarik... Ada jual kt guardian kira sng la nk dpt kan ni..

    ReplyDelete
  2. waaaa patutla cn berseri seri je... heheh!!

    ReplyDelete
  3. ohhh ni la rahsianye ye.. terbaikk :)

    ReplyDelete
  4. Nk tnya, rasa dia yg agak kuat tu mcmna ye.. Maksudnya terlalu berbau ikan ke, tlalu manis ke mcmna ye.. Mmg rasa nk bli tp klau rasanya kurang sedap kot jgk nk beli. Tkut xtminum..

    ReplyDelete
  5. Kuat tu rasa yg pelbagai dgn manis dia. Tapi mmg xde bau ikan pun

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.