Wajah baru cekgunorazimah.com

April 30, 2015

Template merah cekgunorazimah.com

Template merah


Alhamdulillah, setelah berhempas pulas main coding dan dibantu oleh sifu coding dari EFG iaitu Ewan maka siaplah wajah baru cekgunorazimah.com dengan template yang mesra SEO dan responsive. Template pilihan CN ini adalah Minima Colored 3 Mag design by Arlina. 

CN suka dengan template ni kerana ada pilihan warna. Dan semestinya pilihan CN adalah merah. Cuma background tu CN masih mengekalkan yang lama kerana masih belum jumpa background yang menarik hati. Paling CN suka adalah widget media sosial yang comel di bahagian atas kanan. Header pulak CN design sendiri guna photoscape jer. Hah ! Senang hidup kan?

Template merah

Istimewanya template Minima Colored 3 Mag design by Arlina ni adalah button sharing yang kemas tersusun dan benda kaler merah ada gambar CN tu. Tak tahu apa nama dia. Tapi cantik kan ditambah dengan gambar perasan CN tu, pergh ! Memang mengancam ! Hehe

Sebenarnya boleh ayat panjang-panjang dekat situ, cuma CN tak ada idea, cukuplah letak tagline blog dulu setakat ini. Keseluruhannya, CN sangat-sangat berpuas hati dengan template merah baru CN ni. Jadi kepada anda yang masih berkira-kira untuk menukar template. Tukarlah sekarang kerana antara elemen terbaru dalam SEO adalah blog yang responsive. 


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~


You Might Also Like

5 comments

  1. Fuhh mantapp laa cn ..mmg tetbaik laaa suka tgk template ni

    ReplyDelete
  2. Assalamulaikum... terbaik CN... lama.tak singgah sini

    ReplyDelete
  3. Nmpk kmas jika view dr pc or lappy... tpi klu dr mobile kna scroll pnjg sikit... tahniah atas tmplate bru... lebih ringn...

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.