Apam Susu Gebu untuk Irfan

August 18, 2015

Apam Susu Gebu


Apam susu sememangnya menjadi kegemaran anak bujang CN si Irfan. Dia akan habiskan selagi ada di depan matanya. Serius memang sedap apam susu ni. Dengan rasanya yang gebu, sekali makan pasti nak lagi. Jika anda berminat untuk mencuba resepi apam susu gebu ini bolehlah rujuk di entry Resepi Apam Susu di sini. 

Apam Susu Gebu

Kali ini CN cuma menggunakan warna merah dan original sahaja. Nak lagi sedap, tukarkan pewarna merah kepada perasa strawberi. Serius akan rasa susu dan strawberi. Sedap tau ~

Apam Susu Gebu

Ini adalah apam susu gebu setelah dipotong-potong. Irfan yang mengambil gambar ni sebab dia sudah biasa dengan aktiviti CN yang suka ambil gambar makanan yang dimasak. Blogger katakan ! Hehe


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~


You Might Also Like

7 comments

  1. sedapnya... senang je nak buat kan. hehe...

    ReplyDelete
  2. sedapnya..memang anak2 suka apam ni..akak pun baru buat hari tu..:)

    ReplyDelete
  3. sedapnya.. lama tak makan apam susu..

    ReplyDelete
  4. lama dah kak ana nak mencuba apam susu ni CN belum berkesempatan lagi nampaknya :)

    ReplyDelete
  5. cantik...
    menarik...
    sedap di makan :)
    aida x pernah buat apam gebu....

    ReplyDelete
  6. kalo anak suka makan.. memang mak mak buat tngk anak makan sejuk ati dah..

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.