Anehnya Kerjaya Guru Ini

Pekerjaan Paling Aneh

pekerjaan paling aneh, kerjaya guru, cerita cikgu


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
Norma NML
admin
28 October 2015 at 11:51 ×

Aneh tak aneh..yang pastinya jasa guru terlalu besar..sebab tu la walaupun dah pencen org ttp hormat & panggil cikgu ;)

Reply
avatar
PeRdU cINta
admin
28 October 2015 at 12:03 ×

Betul la..zaman PC sekolah..bila ada kawan tak hadir mesti cikgu risau..telefon rumah..tanya kabar..kalau sakit cikgu datang rumah..walau la murid tu nakal suka kacau cikgu..hehe..

Reply
avatar
28 October 2015 at 20:20 ×

cikgu susah hati murid tak datang, murid nak exam pun cikgu yang lelebih bimbang :)
Itu lah cikgu, sayang macam anak sendiri ^^

Reply
avatar
28 October 2015 at 23:43 ×

tapi murid suka kalau cikgu tak masuk kelas hehe

Reply
avatar
28 October 2015 at 23:57 ×

Dan dari cikgu jugalah.. lahirnya.. POLIS, ASKAR, JURURAWAT, BOMBA dan sebagainya...

Reply
avatar
29 October 2015 at 06:40 ×

Tanpa guru siapalah kami.
Walau sekecil2 ilmu yang pernah diajari, guru tetap berjaya.
Hormati guru, insyaAllah ada keberkatan dalam setiap ilmu yang dicurahkan

Reply
avatar
Maria Firdz
admin
31 October 2015 at 02:23 ×

Hehe... Memang susah hati..

Reply
avatar
Etuza Etuza
admin
6 December 2015 at 06:13 ×

aneh nya guru..kenapa lah perlu risau kan..tak apa tu namnya ingat masa depan genarasi

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon