Peneman ketika di labour room

April 23, 2016

Jika anda follow CN di instagram @cekgunorazimah, anda pasti sudah baca review CN tentang Biobax Cool Theraphy. Spray Biobax ni memang mudah digunakan, hanya spray dan sapu rata di kawasan yang sakit, ia tak panas, berangin je, serius memang best ! 

Biobax Cool Theraphy Atasi Sakit-Sakit Badan


Semasa warded di Hospital Banting selama 6 hari, Biobax ni la peneman CN ketika sakit-sakit di malam hari. Almaklumlah, Encik Suami tiada menemani jadi spray jela di kawasan yang sakit. Alhamdulillah, Biobax ni memang sangat-sangat membantu. 


biobax cool therapy, review biobax, kurangkan sakit contraction
Review Biobax Cool Theraphy

Biobax Membantu Mengurangkan Sakit Contraction

Apabila bercakap tentang sakit contraction ketika hendak bersalin tu, memang sukar digambarkan dengan kata-kata akan kesakitannya. Lagi-lagi CN di induced, pergh ! Berganda sakitnya ! Alhamdulillah, mujur ada Biobax. Kesan beranginnya yang sejuk yang dispray pada pinggang dan peha mampu mengurangkan sakit contraction. Baunya pun mampu menenangkan fikiran yang gundah gulana ketika proses bersalin. Nurse pun tanya CN guna 'minyak angin' apa sebab dorang suka akan baunya yang menenangkan tu. 

biobax cool therapy, review biobax, kurangkan sakit contraction
Review Biobax Cool Theraphy

Atasi Sakit Pinggang Dengan Biobax

Ketika berpantang pula, CN sering sakit pinggang. Jadi CN spray je Biobax Cool Therapy ni. Hah ! Dah hilang rasa sakit pinggang. Bestnya ada produk awesome ni di rumah. Encik Suami pula sering mengadu sakit-sakit belakang sebab kerja berat di kebun, selalunya CN yang urutkan. Tapi bila tengah berpantang ni, CN spray je Biobax ni. Esoknya sakit-sakit belakang Encik Suami sudah hilang. Alhamdulillah...

Serius, memang suka sangat dengan Biobax ni. Wajib ada di setiap rumah taww.. tak rugi beli. 

biobax cool therapy, review biobax, kurangkan sakit contraction
Review Biobax Cool Theraphy

Harga Biobax


Harga Biobax ni cuma RM80 sahaja sebotol dan boleh tahan sehingga 3 bulan tau bergantung kepada tahap penggunaan. Jimat betul ! Tak rugi beli. Boleh hadiahkan kepada ibu bapa di kampung yang sudah tentu sering mengadu sakit pinggang dan lutut tu.

Apa lagi kakak-kakak, abang-abang, jom belikan untuk diri sendiri atau untuk mak ayah yang mengalami sakit sendi dan sakit belakang. Boleh jadikan hadiah untuk yang tersayang. Untuk wife yang tengah preggy sakit pinggang atau dalam pantang. Yang paling PENTING biobax ni organik tau! Selsema boleh. Resdung boleh. Wahhhh rugi tak dapatkan tau.


Utk maklumat lanjut mengenai biobax cool theraphy boleh whatsapp CN (0174992305). CN dah jadi agen sah Biobax tau sebab sudah jatuh cinta dengan Biobax ni ! 

Spray-spray je dah hilang sakit ! 



~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~



You Might Also Like

1 comments

  1. Dah beli juga dua botol... Tak sempat nak review lagi...

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.