Eh! Ada pulak kasut kesihatan yang cantik?

June 25, 2016

Bila sebut kasut kesihatan, pasti terbayang di mata anda kasut berwarna putih yang dipakai nurse atau warna hitam untuk orang tua. Hah ! Tau tak kasut kesihatan jenama Medshoe ada keluarkan warna-warna yang menarik sesuai untuk kasual selain selesa dipakai untuk kesekolah untuk cikgu macam CN ni. Sebagai seorang cikgu yang ceria, CN memang memakai kasut pelbagai warna ke sekolah. Kasut hitam untuk perhimpunan rasmi yang dibeli 3 tahun lepas masih elok dalam kereta sebab jarang dipakai ! Warna pilihan CN untuk kasut kesihatan Medshoe adalah navy blue sedondon dengan kasut raya Encik Suami ! Wee..



Apa yang menarik tentang kasut kesihatan Medshoe?


Apabila dah namanya kasut kesihatan, sudah tentu ianya super comfort! Bukan masalah lagi untuk berdiri sejam dalam kelas dengan kasut kesihatan Medshoe ini tau. Apa yang anda perlu tahu, ianya kasut kesihatan keluaran bumiputera nombor 1 Malaysia tau ! Walaupun namanya kasut kesihatan, ia tetap superelegan untuk dipakai ketika hari raya nanti. Almaklumlah, bila raya banyak berjalan kan, kalau pakai kasut tak selesa sudah tentu sakit pinggang dan macam-macam penyakit pulak datang nanti. 

Selain itu, design kasut kesihatan Medshoe ini mesra syariah kerana bertutup penuh. Sudah tentu benda paling CN suka tentang kasut comfort ini mestilah pelapik dalamnya yang sangat lembut. Ianya bersifat anti bakteria dan serap peluh tau, tak ada la kaki berbau bila pakai kasut ni nanti. 


kasut kesihatan, kasut comfort, medshoe


Apakah warna kasut kesihatan Medshoe ini?


Terdapat warna hitam dan putih selain 4 warna pilihan yang super gorges untuk dipakai ketika raya nanti iaitu

A039-8 (WOW NUDE)
A039-5 (SEXY RED)
A039-2 (NAVY BLUE)
A039-9 (LOVELY PINK)

kasut kesihatan, kasut comfort, medshoe


Berapakah harga kasut kesihatan Medshoe?



PROMOSI sempena raya!


PROMO RAYA : RM199 RM169 SAHAJA !




kasut kesihatan, kasut comfort, medshoe



~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

1 comments

  1. Mom and aunts saya pun selalu beli kasut krsihatan jugak tapi jenama 'medifeet' . harga tu pun lebihkurang sama tapi memang banyak design and colour boleh pilih :)

    The Talking Diary

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.