Pengganti milo yang super sedap

June 25, 2016

Irfan hensem adalah penggemar milo sama seperti mamanya dan ayahnya. Tapi bila dia minum milo, najis dia jadi keras dan hitam. Kadang-kadang tu sampai sembelit tau. CN cuba cari alternatif pengganti milo tapi melawaskan untuk anak bujang sorang ni. Alhamdulillah, CN terjumpa pengganti milo yang super sedap iaitu Tamar Koko dari Al-Haddad Marketing. 

Apa yang bestnya tamar koko ni, bukan sahaja rasanya yang sedap, tapi mempunyai banyak kelebihan lain yang menjadikan tamar koko ni sesuai untuk seisi keluarga. Paling best mestilah sebagai milk booster murah untuk CN! Makin bambam la baby Dhia lepas ni. Susu bukan sahaja jadi banyak, malah memekatkan! Alhamdulillah..

Tamar Cocoa

Apabila berpuasa, pasti ramai ibu yang menyusukan anak risau jika susu badan merundum. Almaklumlah, bila kita berpuasa, sudah pastinya kita akan kurang minum air, jika kurang minum air, susu yang dihasilkan juga akan berkurangan. Tetapi jangan risau. milk booster murah yang super sedap ini iaitu Tamar Koko boleh membantu. Excited sangat bila minum air 'milo' ni (Irfan cakap air tamar koko ni air milo) susu badan maintain banyak macam tak puasa pulak. Hehehe

Jika anda berminat untuk mendapatkan Tamar Koko ni, bolehlah beli online di tamarcocoa.biz. Cuma RM22 sahaja. Apa yang pasti, ianya adalah produk bumiputera dan halal.

Tamar Cocoa dari Al-Haddad Marketing
Harga : RM22




~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

1 comments

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.