Jerawat hilang dengan Avera Acne Serum

Alamak, jerawat ! Pasti bergegar rumah dengan jeritan CN bila sang jerawat datang menyerang. Walaupun sebijik, tapi dengan besar seketul memang bikin stress ! Memang menyampah sebab jerawat ni besar dan merah. Bila picit sakit owhhhh ! Mujur CN diperkenalkan dengan 1 produk yang sangat serasi dengan CN iaitu Avera Acne Serum. Oles sikit je lepas mandi atau cuci muka. Jerawat surut dengan cepat dan 3 hari dah hilang jerawat tu. Avera Acne Serum ni memang serasi dengan kulit CN. 

avera acne serum, jerawat hilang, jerawat surut, cara hilangkan jerawat, review avera acne serum
Hilang jerawat dalam masa 3 hari dengan Avera Acne Serum

Apakah Avera Acne Serum?


Produk Avera Acne Serum mula dijual sejak November 2016 dan 97% daripada penjualan pertama mendapat tindak balas positif dari pengguna ! Produk ini keluaran syarikat Adleenur Beauty HQ yang terletak di Paka,Terengganu. Paling penting, telah mendapat kelulusan dari KKM (NOT161102807K
SSM : UA 0005529-M)

Eh, jangan tak tahu, satu botol Avera Acne Serum ini mampu bertahan 1 hingga 2 bulan dengan penggunaan 3 hingga 4 kali sehari. Jimat kan? Saiznya juga kecik dan mudah dibawa ke mana-mana. Macam CN, sumbat je Avera Acne Serum ni dalam handbag. Bila tangan gatal nak picit jerawat, terus oles tempat jerawat tu dengan benda ni. Senang betul !

avera acne serum, jerawat hilang, jerawat surut, cara hilangkan jerawat, review avera acne serum
Saiz Avera Acne Serum ni kompak dan boleh dibawa ke mana-mana

"CN, ibu mengandung atau menyusukan bayi boleh guna ke Avera Acne Serum ni?

Sudah tentu boleh sebab ianya tiada bahan kimia berbahaya tau. Malah kanak-kanak yang baru baligh dan ada jerawat tu pun boleh guna ye.

Pengalaman CN setelah seminggu menggunakan Avera Acne Serum


Kebetulan abang posmen hantar parcel yang mengandungi Avera Acne Serum ni ketika CN diserang jerawat seketul di kening. Cuak beb sebab nak bukak sekolah. Imej mesti dijaga sebab pelajar-pelajar CN ni amatlah peka dengan kehadiran jerawat pada muka CN. Jeles lettewww...

Apa lagi, gigihlah CN duk mengoles Avera Acne Serum ni pada tempat jerawat. Pada hari pertama CN guna, jerawat baru tu terus membesar dengan jayanya. Sekejab tau jerawat ni 'masak'. Esoknya dah boleh picit. Apa lagi, oles dan terus mengoles pada tempat jerawat tu. Alhamdulillah, jerawat surut dengan cepat dan 3 hari dah hilang jerawat tu. Memang serasi dengan kulit CN. 

Testimoni penggunaan Avera Acne Serum


Selain CN yang berpuas hati dengan Avera Acne Serum, ada ramai lagi yang berpuas hati dengan produk ni. 

avera acne serum, jerawat hilang, jerawat surut, cara hilangkan jerawat, review avera acne serum
Testimoni 1 – Jerawat surut dan parut jerawat makin pudar

avera acne serum, jerawat hilang, jerawat surut, cara hilangkan jerawat, review avera acne serum
Testimoni 2 – Parut jerawat hilang tanpa tinggalkan kesan hitam.Jerawat cepat surut.

avera acne serum, jerawat hilang, jerawat surut, cara hilangkan jerawat, review avera acne serum
Testimoni 3 – Serum tidak berminyak, boleh nampak perubahan selepas 3 hari penggunaan.


Ingin mencuba Avera Acne Serum?


Hubungi :

Whatsapp : 017 924 5937 / +60 11 1091 1745 
Facebook : Avera Beauty 

Atau beli terus dari HQ.

Adleenur Beauty HQ, Paka, Terengganu. 

Peluang untuk stokis/agen dibuka sekarang !!


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
4 January 2017 at 09:05 ×

wow bagusnya

Congrats bro Nurzakiah Hanum you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon