Alahai la bila Irfan merajuk

March 08, 2017

Anak bujang CN yang sulung ni memang kuat merajuk. Berbanding dengan adiknya Dhia Zahra yang agak cekal, si abang ni terlebih manja. Memang perangainya macam CN, nak perhatian dan terlebih manja. Inilah rupanya bila dia merajuk, tengok kamera pun tak mau tau. Menjerit-jerit marah.

Gambar bawah ni masa CN ugut dia nak campak dalam sawah padi, sepenuh hati dia tarik tangan CN ! Takut la tuh..hehe

irfan merajuk, irfan hensem, anak bujang merajuk, anak bujang manja, anak manja, anak sulung manja

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

3 comments

  1. kekadang kelakar bila tengok anak merajuk..nak marah pun rasa tak jadi kan CN

    -Kisahsidairy-

    ReplyDelete
  2. anak bujang kot..manja lain macam.
    JanjiKita

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.