Alahai la bila Irfan merajuk

Anak bujang CN yang sulung ni memang kuat merajuk. Berbanding dengan adiknya Dhia Zahra yang agak cekal, si abang ni terlebih manja. Memang perangainya macam CN, nak perhatian dan terlebih manja. Inilah rupanya bila dia merajuk, tengok kamera pun tak mau tau. Menjerit-jerit marah.

Gambar bawah ni masa CN ugut dia nak campak dalam sawah padi, sepenuh hati dia tarik tangan CN ! Takut la tuh..hehe

irfan merajuk, irfan hensem, anak bujang merajuk, anak bujang manja, anak manja, anak sulung manja

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
8 March 2017 at 08:09 ×

kekadang kelakar bila tengok anak merajuk..nak marah pun rasa tak jadi kan CN

-Kisahsidairy-

Reply
avatar
Mar Mansor
admin
8 March 2017 at 12:10 ×

anak bujang kot..manja lain macam.
JanjiKita

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon