Apabila mereka bersantai dengan gadget

Apabila Irfan Hensem & Dhia Zahra bersantai dengan gadget, beginilah rupanya. Baik je tak ada gaduh-gaduh bila tengok video. Si Abang pun okay je nak berkongsi gadget dengan adiknya. Cuma kadang-kadang si adik ni agak hover suka merampas barang dari abang, masa tulah baru gaduh ! Hehehe..

CN akan pantau kegunaan gadget ni pada anak-anak. Memang tidak dapat dipisahkan gadget dengan kanak-kanak pada zaman sekarang, cuma perlu dipantau. Ada masa tertentu untuk tengok gadget. Ada masa main dan ada masa untuk makan. Cuma kadang-kadang Irfan tu selalu sambil makan sambil tengok You Tube, memang geram!

irfan hensem, dhia zahra, gadget dan kanak-kanak, kesan gadget kepada kanak-kanak
Irfan Hensem & Dhia Zahra bersantai dengan gadget


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
Kak Sue
admin
15 March 2017 at 08:01 ×

Alolo dedua comey..Abang kemahin kaki ya.Sama lah dengan Kak Sue kena pantau tambah anak-anak Kak Sue semua nak meningkat remaja..

Reply
avatar
15 March 2017 at 10:59 ×

terer la dhia ni..hehehe

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon