Bila CN sentap !

Agak sentap bila orang yang CN percaya masih bujang memandang sinis bila anak-anak CN buat 'kecoh' di majlis dinner. Hati seorang mak hokay, memang mudah terasa bila orang memandang sinis anak-anak kita yang agak aktif tapi masih lagi belum kacau orang. Mujur Irfan bukan kategori menjerit-jerit, dia cuma suka berjalan-jalan je, kalau tak, mesti lagi malu !

Ikutkan hati memang nak tinggal je anak-anak ni, tapi bila keadaan 'memaksa', CN tiada pilihan lain selain membawa anak-anak ke majlis formal.

Ikutkan memang CN dah cubit Irfan Hensem, dah larang dia, tapi itulah, budak-budak ni memang tak makan saman ! Masa kecil okay je si Irfan ni, bila dah besar dah bersekolah, mulalah tunjuk skil terlebih sel berhubung tu !

Inilah cabaran untuk wanita bekerjaya merangkap seorang mama ! Hanya seorang mama yang faham apa yang CN rasa..hmmm

dhia zahra, anak CN, bayi 11 bulan
Bersama Dhia Zahra yang tidak boleh dibawa ke majlis formal ! Hehehe

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~


Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
Nadia Nurul
admin
18 March 2017 at 12:24 ×

sabarlah ye kadang2 depa tak paham yg kanak-kanak memang tak reti dok diam bila dibawa ke majlis...bukannya kita tak pernah tegur anak kita tapi mereka masih lagi ganggu orang juga

Reply
avatar
Nieyl
admin
18 March 2017 at 13:00 ×

salam sabtu CN....
klu sudi meh la join segmen yang sedang berlangsung...
http://seindahcerita.blogspot.my/2017/03/segmen-bloglist-seindahcerita-by-nieyl.html

Reply
avatar
Amanda Suria
admin
19 March 2017 at 11:26 ×

Alahai...orang yang keliling tu macam la x pernah ada anak kecik kan...

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon