Irfan ajak balik kampung lagi

Gambar Irfan ni ketika cuti CNY yang lalu. Bila tengok je gambar ni, dengan automatik Irfan akan request "Mama, Irfan nak pergi umah tokwan !"

Amboi nak, "Hang ingat dekat umah tokwan tu Irfan oii, Irfan tido bangun balik tido balik pun tak sampai lagi tau." Hehehehe..

Masa balik kampung CNY ritu Irfan merungut jauh sangat umah tokwan, tapi seronok sebab mak sedara semua melayan dia. Ni request lagi nak balik kampung. Kita tengoklah cuti nanti macam mana ye. 

irfan hensem, balik kampung, kampungku

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
Nadia Nurul
admin
4 March 2017 at 12:14 ×

kampung kat ner cikgu norazimah?

Congrats bro Nadia Nurul you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon