3 Idea Untuk Berhari Raya Dengan Lebih Awesome

June 06, 2017

Sedar tak sedar dah 11 hari kita berpuasa. Alhamdulillah, tak lama lagi akan tiba Syawal yang dinanti. Pasti ramai pembaca www.cekgunorazimah.com yang telah sibuk dengan persiapan raya. Lagi-lagi dekorasi rumah pasti nak baru dan serba cantik kan? Bagi CN, untuk dekorasi rumah, apa yang penting adalah keperluan berbanding kehendak. Jika sofa masih elok, kenapa perlu beli baru? Berbanding sofa baru, anda boleh tukar hiasan rumah anda dengan benda yang murah-murah tapi efeknya besar seperti lapik meja baru, hiasan meja, lapik sofa, hiasan dinding dan macam-macam lagi.

Disini CN ingin berkongsi dengan anda 3 Idea Untuk Berhari Raya Dengan Lebih Awesome yang patut anda cuba. Kreatif tapi anda dapat berjimat gituw.

3 Idea Untuk Berhari Raya Dengan Lebih Awesome


1. Pastikan anda telah membeli sofa shield

Hah, jangan tak percaya sofa shield ini penting sangat ketika hari raya tau. Yela, tetamu anda bukan sahaja orang dewasa, tetapi ada juga si kecik yang sangat aktif yang berkeberangkalian boleh tertumpahkan air, kuah kacang, rendang dan macam-macam lagi.

tips dekorasi hari raya, idea untuk berhari raya,
Sofa Shield RM76.90
Klik sini untuk ke laman web Lazada


Di Lazada, sempena kempen Marhaban Ya Ramadhan by Lazada, sofa shield ini dijual pada harga cuma RM76.90 sahaja. Murah tau. Cepat dapatkan sebelum kehabisan stok.

2. Perfect bean beg untuk tetamu anda

Apa kata sediakan beberapa biji bean bag berwarna warni di ruang tamu anda. Bukan sahaja kelihatan menarik, malah tetamu anda akan turut berasa selesa duduk di bean bag anda. Silap hari bulan, boleh terus tertidur. Almaklumlah, bean bag ini sangat selesa untuk beristirehat.

tips dekorasi hari raya, idea untuk berhari raya,
Bean bag pada harga cuma RM75. Diskaun 71% tau.


Satu bean bag cuma berharga RM75 sahaja. Kalau beli 4 dengan pelbagai warna cuma RM300 sahaja. Murah tuh. 


3. Susun pelbagai kek dengan multi function cake stand

Apakata tukar tempat simpanan kek anda yang pelbagai jenis tu daripada di dalam bekas bertutup ke multi function cake stand. Bukan sahaja transparent, malah kek anda dapat tersimpan rapi dan mudah untuk tetamu mencapainya. Bukan sahaja nampak elegen dengan multi function cake stand ini, ia juga bertutup rapat dan nampak eksklusif gituw.

tips dekorasi hari raya, idea untuk berhari raya,
Multi function cake stand pada harga cuma RM34.90 sahaja
Klik sini untuk ke lamanweb Lazada


Sempena Riang Ria Raya Sale di Lazadan multi function cake stand ini cuma berharga RM34.50 sahaja. Nak cantik, anda boleh beli 2 dan letak di hujung meja panjang setiap satu. 

Pelbagai barangan keperluan rumah pada diskaun sehingga 90%


Sempena Marhaban Ya Ramadhan by Lazada ini, anda bukan sahaja boleh dapatkan bean beg, malah pelbagai lagi barangan dari pelbagai jenama sehingga diskaun 90%! Tempoh promosi ini bermula dari 19 Mei sehingga 15 Jun. Riang Ria Raya Sale pula berakhir pada 30 Jun. Cepat-cepat ke Lazada untuk pelbagai tawaran menarik !

ramadhan raya blogger contest, lazada, resepi daging bakar, kuali ajaib murah, non stick pan, Marhaban Ya Ramadhan by Lazada


Ramadhan Raya Blogger Contest



Untuk blogger kaki contest, jom ramai-ramai join Ramadhan Raya Blogger Contest by Lazada. Lagi ramai join lagi meriah hadiah yang ditawarkan tau. 


ramadhan raya blogger contest, lazada, resepi daging bakar, kuali ajaib murah, non stick pan, Marhaban Ya Ramadhan by Lazada
Klik banner untuk join Ramadhan Raya Blogger Contest


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

5 comments

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.