Kek buah tradisional

Musim raya ni macam-macam menu yang setahun sekali kita akan jumpa. Best sangat. Sesungguhnya orang Malaysia kaya dengan pelbagai jenis makanan. Tidak lupa juga pelbagai jenis kek yang pasti sedap dan menggemukkan ! Antara kek yang menjadi pilihan CN adalah kek buah tradisional yang dikukus. Sedapnya ! Rasa lembab-lembab je. Memang begitu mengasyikkan bila dimakan, hehehe..

kek buah, kek buah kukus, kek buah tradisional
Kek buah tradisional


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~



Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
mamapp
admin
17 July 2017 at 07:53 ×

Mama pun suka dgn syarat jgn manis Sgt Dan moist gitu

Reply
avatar
17 July 2017 at 09:30 ×

dapnyeee ni CN !! betul ni kalo makan ralit je x sedar tau2 habis dah..
kalo yang lembap2 tu sedapnya..

Reply
avatar
Uyul Rosli
admin
17 July 2017 at 13:12 ×

uyul kurang sikit CN kek buah nih sebab tak suka manis sangat ehehe
Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

Reply
avatar
syakillaazam
admin
22 July 2017 at 17:47 ×

da lama cari resepi ni! tq kak

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon