5 produk Kleenso yang mesti ada di rumah

Jenama Kleenso bukanlah jenama yang baru di Malaysia. Malah ia telah diimport ke lebih 12 negara lain. Hokay, CN bukan nak cerita tentang jenama Kleenso ni tapi CN nak cerita tentang 5 produk Kleenso yang telah membuatkan CN jatuh hati dan mesti ada di setiap rumah. Ingat ye, mesti ada di setiap rumah. Paling penting, produk Kleenso ini adalah dari bahan organik dan mesra alam. Almaklumlah, sejak jadi guru pembimbing untuk pertandingan Toyota Eco Youth ini, CN memang sentiasa mementingkan penjagaan alam sekitar. Chewah!

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas
5 produk Kleenso yang mesti ada di rumah

Produk Kleenso adalah produk organik yang berkualiti


Sebenarnya dah lama CN perasan kewujudan produk Kleenso ni. Cuma tak terdetik untuk membeli sebab ingatkan harganya mahal, tapi rupanya murah dan berbaloi. Semua produk di atas ni lebih kurang RM50 sahaja. Dah la organik, sangat berbaloi jika anda membeli produk Kleenso ini. 

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas


1. Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner


Ciri utama yang CN paling suka pada pencuci lantai Kleenso ini adalah anti-bakteria. Sesuai sangat untuk rumah yang mempunyai anak-anak kecil. Yela, macam Dhia Zahra ni memang suka mengutip makanan yang jatuh dekat lantai. Jadi lantai rumah memang kena sentiasa bersih. Dengan Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner, lantai rumah bukan sahaja bersih dan berbau serai wangi yang bersifat anti-bakteria malah dapat membantu menghalau serangga pengotor seperti lipas, tikus, lalat, nyamuk dan juga cicak. Hah, berbaloi kan cuci lantai dengan Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner? 

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas
Kleenso Serai Wangi Liquid Wax Floor Cleaner

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas

2. Kleenso Tile & Bathroom Cleaner


Salah satu produk Kleenso yang menjadi kegemaran CN adalah Kleenso Tile & Bathroom Cleaner. Sangat mudah untuk digunakan. Hanya spray dan lap, terus berkilat gituw. CN paling suka cuci sinki dapur yang senang kotor, dah tak perlu nak sental-sental dengan sepenuh perasaan, cuma spray dan lap, kemudian bilas dengan air bersih. Senang sangat ! 

Tile bilik air pun sama, senang sangat nak cuci. Spray-spray pada lantai tile yang basah sedikit kemudian berus lemah lembut. Tak perlu kasar-kasar sebab kotoran senang hilang dengan Kleenso Tile & Bathroom Cleaner ini. 

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas
Kleenso Tile & Bathroom Cleaner

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas

3. Kleenso BioDegradable Go Green Garbage Bag


Hokay, ada 2 kaler plastik sampah ini iaitu hijau dan biru. Dan kedua-dua warna ini mempunyai fungsi yang lain tau. Kalau sebelum ni CN main hentam je tak kisah warna plastik sampah apa pun, tapi rupanya plastik sampah warna biru khas untuk sampah-sampah dari kertas dan hijau pula untuk botol, tin, seramik dan lain-lain. Hah, ilmu baru ni tau ! 

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas
Kleenso BioDegradable Go Green Garbage Bag


4. Pesso Eco Ant Bait Natural Ingredient


Sekarang ni musim semut duk beranak pinak. Memang banyak semut warna merah tu di rumah, kalau gigit sakit woo ! Mujur ada Eco Ant Bait Natural Ingredient. Dengan kandungan yang natural, ia mesra alam. Hanya letakkan Eco Ant Bait ini pada tempat laluan semut dan anda akan lihat tiada lain kewujudan semut di laluan tersebut. Apa terjadi? 

Semut yang makan Eco Ant Bait ini akan kembali ke sarang dan menyebarkan bait tersebut ke semut-semut yang lain. Hasilnya, keseluruhan koloni semut tersebut akan mati. Setle ! 

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas
Eco Ant Bait Natural Ingredient

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas

5. Pesso Eco Cockroach Bait Natural Ingredient


Sama seperti Eco Ant Bait, Eco Cockroach Bait ini juga bertindak dengan cara yang sama. Jadi CN letakkan Eco Cockroach Bait ni ditepi almari dimana tempat selalu CN ter'serempak' dengan lipas ni. Lagi satu CN letak di jamban rumah mak CN. Tak tau kenapa, suka benor lipas tu duduk dekat jamban rumah mak CN. Sampai Irfan takut nak berak sebab ada lipas dekat jamban ! Mujur lepas letak Eo Cockroach Bait ni, CN dah tak ter'serempak' dengan lipas dekat jamban tu. Berkesan betui !

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas
Eco Cockroach Bait Natural Ingredient

produk kleenso, kleenso tile & bathroom cleaner, kleenso serai wangi liquid wax floor cleaner, pesso eco ant bait, eco cockroach bait, produk halau semut, produk halau lipas

Berminat untuk mendapatkan produk Kleeso ini?


Produk Kleenso ini boleh didapati di pasar raya besar seperti Hypermarket Giant, Cold Storage, Village Grocer dan Aeon Stores. Selain itu, anda boleh juga mendapatkan produk Kleenso ini di rangkaian Speedmart 99 dan juga Mr. DIY. 

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Kleeso, anda boleh layari :

Contact : +603-80231668

#Kleenso


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~


Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
nini
admin
7 August 2017 at 08:34 ×

Banyak juga rangkaian produk dia kan...saya pakai jenama campur campur..hihi

Congrats bro nini you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon