Kari ikan sembilang sedap Parit Buntar

February 09, 2019

Gulai ikan sembilang sedap Parit Buntar | Kampung CN di Parit Buntar ni terkenal dengan kari ikan sembilang. Ada banyak tempat yang jual kari ikan sembilang & antara tempat kegemaran CN sekeluarga adalah Pak Omar Kari Semilang yang terletak di Taman Harapan Nibong Tebal, jalan sempadan antara Perak & Penang. Karinya memang sedap! Paling penting kurang atau tak ada kot ajinomoto ni sebab CN & Encik Suami memang tak tahan dengan makanan ada ajinomoto ni, boleh migrain beb! Kedai ni pun tak jauh dengan Mydin Mall Parit Buntar tu, jadi balik shopping boleh makan dekat sini hokay. Harga pun mur mur je!

jjcm, tempat makan best parit buntar, gulai ikan sembilang sedap parit buntar, tempat makan sedap parit buntar, gulai ikan sembilang, kari ikan sembilang sedap parit buntar
Pak Omar Kari Semilang

Tempat Makan Sedap Parit Buntar


jjcm, tempat makan best parit buntar, gulai ikan sembilang sedap parit buntar, tempat makan sedap parit buntar, gulai ikan sembilang, kari ikan sembilang sedap parit buntar
Menu simple CN, nasi putih dengan sambal belacan dan kari ikan sembilang sedap Pak Omar!

Lokasi Kari Ikan Sembilang Sedap Parit Buntar



~ Sharing is caring from Cekgu Norazimah ~


You Might Also Like

5 comments

  1. dah lama tak makan ikan sembilang ni. Terliur terus tengok post ni haha

    ReplyDelete
  2. Lama tak makan ikan sembilang laut...biasa makan ikan keli je..nak pi cari la nanti...

    ReplyDelete
  3. biasa makan ikan keli je, ikan sembilang pun sedap juga..besar

    ReplyDelete
  4. woaaah CN orang Parit Buntar ke.. balik kampung tu hello2 la kite.
    dok lalu kedai ni tapi mak x makan ikan semilang so xdela singgah =D

    ReplyDelete
  5. ikan sembilang masak kari tak pernah cuba lagi...biasa masak lemak cili api je :D

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.