Sedap sangat ke ayam goreng McD?

Hokay, ikut tekak CN antara ayam goreng McD dengan ayam goreng KFC, sudah tentu ayam goreng KFC lagi sedap ! Almaklumlah, dah lama sebati dengan tekak, bila rasa ayam goreng spicy McD rasa agak kureng sikit. Tapi masih sedap dan sudah tentu rangup macam dalam iklan tu !

ayam goreng mcd, ayam goreng spicy, ayam goreng rangup, ayam goreng

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~


Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
Miza Talib
admin
20 April 2017 at 08:39 ×

terjebak jugak. Nasib eddy bukan penggemar Mcd

Reply
avatar
Fiza Rahman
admin
20 April 2017 at 14:01 ×

Tak pernah rasa ayam goreng McD ni. Asyik sold out jer.

Reply
avatar
21 April 2017 at 08:29 ×

Cikla pun dah rasa. Lebih crunchy... tp yg spicy tu mmg pedas...

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon