3D4D Scan Ultrasound di Lembah Klang

January 28, 2016

Scan Ultrasound 3D4D

Sememangnya sebagai ibu yang hamil, pasti berasa teruja untuk melihat keadaan bayi yang dikandung. Lebih-lebih lagi bila dapat melihat bayi tersebut dengan lebih jelas melalui scan ultrasound 3D iaitu gambar berwarna oren dan 4D melalui video 3 dimensi. Jika anak pertama dulu CN tidak berkesempatan untuk scan 3D-4D ini, tapi untuk anak kedua CN tidak melepaskan peluang untuk scan 3D-4D ini kerana perasaan teruja itu dikongsi bersama Irfan Hensem. 

Semasa proses scan ultrasound 3D4D tersebut, Irfan memang teruja bila paparan di skrin yang pada mulanya berwarna hitam putih iaitu 2D bertukar menjadi 3D. Memang jelas muka adik Irfan, cuma masa scan tersebut, usia kandungan CN telah 31 minggu, jadi muka si kecil terlindung dengan uri. 

3d4d scan ultrasound, sonoworld centre, scan 3d4d
Muka masam


Ok, meh CN belanja 2 gambar adik Irfan iaitu gambar atas dengan muka yang masam dan gambar bawah dengan muka yang senyum. Sepanjang proses scan ultrasound tersebut, si kecil ini memang tidur jer. Bila dikejut oleh sonographer, Pn Suraya, dia cuma menguap dan kembali tidur ! Memang sebijik abang dia si Irfan Hensem tu. Susah betul dikejut kalau tengah tidur. Mujur jantina si kecil boleh nampak, tapi rahsia....CN takmo beritahu ! Hehehe. Tapi serius servis scan 4D di sini memang terbaik.

3d4d scan ultrasound, sonoworld centre, scan 3d4d
Muka senyum


Dimanakah 3D4D scan ultrasound terbaik di Lembah Klang?


Bagi pendapat CN, tempat 3D4D scan ultrasound terbaik di Lembah Klang adalah My Sonoworld. Servis yang diberi memang superb. Sonographer yang berpengalaman seperti Pn. Suraya memang sabar melayan keletah si kecil supaya dapat memberi posing yang menarik dalam gambar yang akan diprint kepada customer. Terdapat pelbagai pakej scan yang ditawarkan dan sudah semestinya CN mengambil pakej Detail Scan + Scan 3D4D yang merangkumi pemeriksaan imbasan bunyi secara terperinci dan scan 3D4D serta CD dan gambar. Masa scan juga melebihi 30 minit dimana sonographer akan cuba mencari posisi terbaik untuk mendapatkan capture yang menarik untuk customer. 

Memang best ! Sayangnya sepanjang 30 minit tersebut, si kecil CN langsung takmo bangun dari tidur. Bila digerak-gerak, cuma menguap dan tiba-tiba, "Eh, dia senyum!" Serentak CN, Encik Suami dan Pn. Suraya menjerit eksited. Dapatlah juga capture moment si kecil ketika senyum. 

Untuk ibu hamil yang ingin membuat scan ultrasound 3D4D, CN cadangkan anda cuba My Sonoworld ini. Service yang diberi memang tiptop ! 

3d4d scan ultrasound, sonoworld centre, scan 3d4d


Hubungi : 

Sonoworld Centre
BG 14, Residensi Bistaria Apartment
Ukay Bestari, Ulu Klang,
68000 Ampang, Selangor

Telefon : 03 - 4162 2754
Hp : 010 - 2256 224

Website : http://mysonoworld.com/

Email : sonoworldmalaysia@gmail.com

Facebook : 3D/4D Sonoworld


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

4 comments

  1. memang nampak kejelasan bayi apabila menggunakan scan 3D-4D

    ReplyDelete
  2. Ya Allah...indahnya nikmat mengandung..Teringin gak...

    ReplyDelete
  3. skang dah banyak tempat boleh scan 4d kan..2 tahun lepas sy scan di melaka rm90..tu yg paling murah setakat ni yg saya jumpe..xyah buat appointment pun~

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.