Nikmati susu kotak Fernleaf secara hipster

October 02, 2018

Susu Fernleaf dalam pek UHT | Bila CN sebut tentang susu Fernleaf, pasti terbayang tentang jenama susu tepung Fernleaf yang perlu dibancuh sendiri bukan? Tapi kini, susu Fernleaf yang terkenal dari New Zealand tu sudah dalam bentuk on-the-go yang mudah dibawa ke mana-mana iaitu pek UHT. Best kan dapat menikmati 100% kebaikan susu dari New Zealand ini dengan lebih mudah & cepat. Yang menariknya terdapat dalam dua jenis pek iaitu 200 ml & 1 liter. Nak lagi hipster, anda boleh menikmati susu UHT Fernleaf cara CN dengan menggunakan straw yang unik ini. Bahagia je minum susu UHT Fernleaf yang sejuk hokay. 

susu fernleaf, susu uht terbaik, susu fernleaf terbaik, susu uht fernleaf, susu terbaik dari new zealand, harga susu UHT fernleaf
Jom nikmati susu kotak Fernleaf UHT secara hipster

Fernleaf - 100% Susu Segar Dari New Zealand


Tahu tak anda bahawa susu Fernleaf ini diperbuat daripada 100% susu segar dari New Zealand? Di sana, mereka mengusahakan ladang lembu secara semulajadi iaitu memberikan kebebasan kepada lembu mereka meragut di padang rumput yang subur. Lembu tenusunya memakan rumput yang subur, berkualiti tinggi dan terbaik. Uniknya, lembu-lembu ini menghabiskan 90% masa untuk meragut rumput secara bebas pada hari yang cerah. Ini secara tidak langsung, lembu ini mendapat kandungan vitamin D yang sihat! 

Video Irfan minum susu kotak Fernleaf cara hipster

Paling penting yang anda mesti tahu, susu Fernleaf lengkap dengan nutrien penting seperti protein yang berkualiti tinggi, vitamin A & D serta kalsium yang mudah diserap dan digunakan oleh tubuh badan. Paling sesuai diminum seisi keluarga tau. Sudah tentu susu UHT Fernleaf ini membantu warga Malaysia meningkatkan pengambilan nutrisi dan tenaga di mana sahaja mereka berada dan bersedia untuk mencapai kehebatan tersendiri! 

susu fernleaf, susu uht terbaik, susu fernleaf terbaik, susu uht fernleaf, susu terbaik dari new zealand, harga susu UHT fernleaf
Rasa susu Fernleaf 100% mmmmm


Rasa Susu Fernleaf 100% Mmmmm


Dengan lebih daripada 140 tahun pengalaman dalam perladangan tenusu, sudah tentu kualiti tertinggi pada setiap peringkat pengeluaran susu bermula daripada air yang bersih, rumput yang berkualiti tinggi sehinggalah produk sedia untuk diedarkan kepada pengguna. Hah, sebab itu susu Fernleaf bukan sahaja mempunyai pelbagai khasiat malah rasanya sudah semesti 100% mmmmm! CN suka sangat rasa susu Fernleaf penuh krim, sedap yang amat! Anak-anak CN pulak suka susu UHT Fernleaf coklat. Sekejab je budak-budak tu settle kan 4 kotak susu hokay! 


susu fernleaf, susu uht terbaik, susu fernleaf terbaik, susu uht fernleaf, susu terbaik dari new zealand, harga susu UHT fernleaf
Fernleaf - 100% susu segar dari New Zealand

Jom dapatkan susu UHT Fernleaf untuk seisi keluarga anda juga. Ia boleh didapati dalam tiga pilihan iaitu penuh krim, rendah lemak dan coklat demi memenuhi setiap cita rasa keluarga anda. Harga di pasaran adalah RM5.70 bagi satu set empat pek (200 ml setiap pek) dan RM6.60 bagi setiap pek 1 liter.
Layari dan jangan lupa ‘Like’ Facebook Fernleaf untuk mendapatkan maklumat terkini.

~ Sharing is caring from Cekgu Norazimah ~


You Might Also Like

1 comments

  1. hehehe kanak2 mesti suka ni.. minum susu lalu ikut straw unik =)

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.