Cerita Cikgu Norazimah & Pelajar : Buncittt



Di tengah-tengah perjalanan sewaktu pulang dari sekolah. Cikgu Norazimah terserempak dengan sekumpulan pelajar yang dikenali dan hidup berjiran. Berlaku lah adegan sembang-menyembang sambil berdiri yang singkat dan padat. 

Pelajar A : Hai cikgu !! Cikgu nampak cantik hari ni. [sambil sengeh2..motip adalah membodek]
Cikgu Norazimah : [senyum jer, mls nak menjawab..mood penat balik keje]
Pelajar B : Cikgu..cikgu..cikgu mengandung lagi ek?
Cikgu Norazimah : [muka terkejut] Naper lak kamu ckp cikgu mengandung? Kan cikgu dah slim ni?
Pelajar B : Memang ler cikgu slim..tapi perut cikgu buncit lah..
Cikgu Norazimah : Normal ler orang lepas bersalin perut buncit..nanti kamu dh bersalin, lagi buncit dari cikgu  ! [dgn nada geram..kurang asam tol cakap aku buncit !]
Pelajar B : Hehe..

Adegan tersebut adalah ketika jalan berjalan, aku pon terus melangkahkan diri dengan menghentakkan kaki. Spoil mood orang cakap aku buncit..


~ Kisah benar dari Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
Hanida Moss
admin
28 February 2013 at 13:05 ×

biasalaaa cikgu.. nanti selim balik laa :)

Reply
avatar
el
admin
28 February 2013 at 15:53 ×

hahahahaha...sy x npk pun cikgu muncit :)

Reply
avatar
MaMa Rey
admin
28 February 2013 at 16:32 ×

tak buncit ponn..
dlm pic tu okey je tengok..

Reply
avatar
28 February 2013 at 18:34 ×

harap2 macam tu ler hendaknya

Reply
avatar
28 February 2013 at 18:35 ×

baju ni cover perut..sesuai tuk preggy gak....hehe

Reply
avatar
eimah siti
admin
1 March 2013 at 13:09 ×

cik siti balas kunjungan

Reply
avatar
4 March 2013 at 08:14 ×

hehe..kelakar bdk2 zaman skrg..ade je mende nk komen...tp kite tgk cigu azie cun je..x mucit pon^^

Reply
avatar
4 March 2013 at 12:23 ×

pic tu kavor baik dari cikgu azie..hehe

Reply
avatar
4 March 2013 at 12:25 ×

bdk2 skarang ni leh jadi perunding imej cikgu tau, ada jer bnda nk komen..kalu tak kuat semangat, mmg dh tunjal2 jer paler bdk2 tu..hehe

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon