Friday, 1 March 2013

Cerita Cikgu Norazimah & Pelajar : Buncittt

~ Cikgu Norazimah BUNCIT? Tolong katakan ini TIDAK BENAR ~

Di tengah-tengah perjalanan sewaktu pulang dari sekolah. Cikgu Norazimah terserempak dengan sekumpulan pelajar yang dikenali dan hidup berjiran. Berlaku lah adegan sembang-menyembang sambil berdiri yang singkat dan padat. 

Pelajar A : Hai cikgu !! Cikgu nampak cantik hari ni. [sambil sengeh2..motip adalah membodek]
Cikgu Norazimah : [senyum jer, mls nak menjawab..mood penat balik keje]
Pelajar B : Cikgu..cikgu..cikgu mengandung lagi ek?
Cikgu Norazimah : [muka terkejut] Naper lak kamu ckp cikgu mengandung? Kan cikgu dah slim ni?
Pelajar B : Memang ler cikgu slim..tapi perut cikgu buncit lah..
Cikgu Norazimah : Normal ler orang lepas bersalin perut buncit..nanti kamu dh bersalin, lagi buncit dari cikgu  ! [dgn nada geram..kurang asam tol cakap aku buncit !]
Pelajar B : Hehe..

Adegan tersebut adalah ketika jalan berjalan, aku pon terus melangkahkan diri dengan menghentakkan kaki. Spoil mood orang cakap aku buncit..


~ Kisah benar dari Cikgu Norazimah ~

9 comments:

  1. biasalaaa cikgu.. nanti selim balik laa :)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...sy x npk pun cikgu muncit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baju ni cover perut..sesuai tuk preggy gak....hehe

      Delete
  3. tak buncit ponn..
    dlm pic tu okey je tengok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pic tu kavor baik dari cikgu azie..hehe

      Delete
  4. hehe..kelakar bdk2 zaman skrg..ade je mende nk komen...tp kite tgk cigu azie cun je..x mucit pon^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. bdk2 skarang ni leh jadi perunding imej cikgu tau, ada jer bnda nk komen..kalu tak kuat semangat, mmg dh tunjal2 jer paler bdk2 tu..hehe

      Delete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah. Terima kasih di atas komen-komen anda.