14 minggu dah

Kehamilan Minggu ke-14

Pejam celik pejam celik, kehamilan CN dah masuk minggu ke-14. Ini bermakna CN telah memasuki fasa trimester kedua. Alhamdulillah, mabuk-mabuk yang dasyat lagi-lagi mabuk sampai muntah tengok laptop telah berakhir. Masih lagi mabuk, tapi telah banyak berkurang. Jika sebelum ini CN langsung tak boleh bau tumisan masakan menyebabkan CN tidak boleh memasak, kini CN dengan bahagia boleh memasak masakan idaman hati. 

ibu hamil, trimestes kedua, 14 minggu hamil

Perut CN pula membesar dengan jayanya walaupun baru 14 minggu. Berat pulak sudah mencecah 56 kg ! Pergh ! Dasyat juga mengandung kali ini. Berat naik dengan cepat. Masa mengandungkan Irfan dulu, CN cuma naik 10kg je, kali ini tak tahu la berapa kg nak naik. Its ok, lepas bersalin wajib workout untuk kembalikan berat badan asal 48 kg ! Mampukah? Hehe...


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

12 comments

Click here for comments
Maria Firdz
admin
8 October 2015 at 00:35 ×

Moga dipermudahkan urusan hingga bersalin..

Reply
avatar
fifie feyca
admin
8 October 2015 at 06:40 ×

hahaha.. all the best CN :)

Reply
avatar
Norma NML
admin
8 October 2015 at 07:29 ×

Semoga dipermudahkan segalanya..take care :)

Reply
avatar
8 October 2015 at 11:27 ×

semoga dipermudahkan segalanya cn...

Reply
avatar
PeRdU cINta
admin
8 October 2015 at 11:47 ×

alhamdulillah...in sha Allah boleh dapat berat badan macam sebelum ni..yang penting baby dan CN sihat dan selamat..

Reply
avatar
irra yyan
admin
8 October 2015 at 12:12 ×

wahhh dah naik 8kg...pasni kena minum air gula..hehee sbb berat naik banyak - mommy irra

Reply
avatar
8 October 2015 at 13:09 ×

Take care CN. Semoga ibu dan anak sihat sentiasa..
Happy nampak muka abg irfan

Reply
avatar
el
admin
8 October 2015 at 16:33 ×

xpelahh asal CN
asal bb dan CN sihat2 sudah

Reply
avatar
8 October 2015 at 17:12 ×

wahhh tik tok tik tok.. mesti best kan rasa pegnen

Reply
avatar
8 October 2015 at 19:17 ×

CN comel !!! lama tak jenguk sini baru tahu haaa CN pregnant..
take care CN..

Reply
avatar
Amanda Suria
admin
9 October 2015 at 14:22 ×

aih..macam sekejap je masa berlalu ni...seronoknya..bila la SA berpeluang rasa semua ni semula

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon