Menjadikan hadiah lebih bermakna di Printcious.my

August 25, 2016

Apabila tiba birthday tersayang, pasti fikiran buntu nak hadiahkan apa yang boleh meninggalkan memori untuk si Dia. Meh CN share satu lamanweb yang menawarkan pelbagai pilihan hadiah serta anda boleh design sendiri dengan harga yang amat berpatutan. Bayangkan anda hadiahkan si Dia mug yang mempunyai gambar anda berdua. Sudah tentu di Dia tersenyum manis dan rasa 'sayang' nak guna mug tu kan? Paling best, manalah tahu tiba-tiba ada salah faham, bila si Dia lihat mug yang anda hadiahkan sudah pasti hatinya akan lembut. 


hadiah lebih bermakna, review printcious, hadiah DIY


Menjadikan hadiah lebih bermakna di Printcious.my


Printcious.my adalah satu lamanweb yang menawarkan pelbagai pilihan hadiah yang comel-comel serta harga yang berpatutan. Ada pelbagai pilihan hadiah untuk lelaki, wanita malah kanak-kanak juga. Pendek kata semua ada disini. Anda boleh memilih hadiah sempena Birthday, Hari Ibu, Hari Bapa dan paling menarik, ada juga pelbagai hadiah sempena Hari Kebangsaan ni. Wah ! Best kan?

hadiah lebih bermakna, review printcious, hadiah DIY

Hadiah DIY buat tersayang


Apa yang menarik di Printcious ni adalah anda boleh design sendiri hadiah untuk tersayang. Selain template yang dicadangkan, anda juga boleh menggunakan gambar sendiri untuk item yang anda pilih. 

Sebagai contoh, CN nak hadiahkan baby rompers untuk babyDhia. CN pilih Create -> Baby Rompers -> Customise It. 

Hah ! Anda boleh upload gambar atau pilih saja mana-mana gambar dari Facebook/Instagram anda. Mudah bukan? Sudah siap design bolehlah Add to Cart

hadiah lebih bermakna, review printcious, hadiah DIY 

Berminat untuk mendapatkan hadiah DIY untuk tersayang?


Jom daftar di Printcious untuk mendapatkan hadiah DIY yang menarik untuk yang tersayang. Eh, kejab. Bersempena bulan kemerdekaan ni, Printcious menawarkan diskaun sebanyak 20% untuk setiap barangan.. Dapatkan diskaun tersebut dengan menggunakan code : MERDEKA30 
sah sehingga 31 Ogos 2016. 

hadiah lebih bermakna, review printcious, hadiah DIY

Apa tunggu lagi, tempahlah sekarang hadiah peribadi anda untuk yang tersayang di PrintciousIanya akan menjadi lebih bermakna hanya di Printcious.my - "Precious Gift From Your Heart"


Untuk keterangan lanjut, sila layari -->>




~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~



You Might Also Like

1 comments

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.