Seronoknya duduk atas tapak perhimpunan

Zaman sekolah dulu, bila duduk kat padang, tangan automatik cabut rumpur. Bila duduk dekat tapak perhimpunan, tangan automatik main batu kecil! Tapi budak zaman sekarang, bila duduk atas tapak perhimpunan, confirm kena viral ! Hehehehe

Hokayla, sesi persekolahan 2017 kini bermula. Jangan asyik nak viral sangat la ! Tak elok menjatuhkan aib sekolah, tu tempat mencari ilmu. Apa salahnya buat baik dengan cikgu-cikgu, berkat ilmu tu tau. 

sekolah dulu dan kini, duduk atas tapak perhimpunan, seronoknya sekolah

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
Zie Azi
admin
4 January 2017 at 09:39 ×

betul, klu duduk kat jln tar, main baling batu2 kecil kat kawan..hik hik

Reply
avatar
4 January 2017 at 10:29 ×

Hihi betul tue cikgu... Kalu dduk atas jalan tar, kami kutip batu2 kecil jalan tue, dan main2 lempar kat kawan... =)

Reply
avatar
Linda
admin
4 January 2017 at 13:48 ×

Aduhaiii...rugi bebenor ler budak sekrg kan...x lasak

Reply
avatar
Fieza Sani
admin
4 January 2017 at 22:45 ×

Betul..zaman kita dulu, kena duduk kat tapak perhimpunan, rileks je..kalau duk kat atas rumput..tangan laju je cabut rumput..budak sekarang..baru kena duk kat atas jalan tempat perhimpunan, dah bising..manjaaa sangat...

Reply
avatar
Kin Naz
admin
5 January 2017 at 02:23 ×

Betul tu CN. Best zaman sekolah dulu. Kumpul batu tar paling best sekali. Sekarang ni kalau buat kat tepi jalan kumpul batu orang kata buang tebiat pulak hihi.

Reply
avatar
iffah hussin
admin
5 January 2017 at 16:15 ×

best...nya momment masa tu... tapi sekarang lain pulak jadinya

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon