Susahnya bergambar berempat

CN percaya bukan CN sahaja yang mempunyai masalah yang sama, tapi kebanyakan ibu bapa diluar sana juga. Bila nak bergambar sekeluarga bersama anak-anak yang masih kecil, memang susah kan? Kadang-kadang si abang dah okay, si adik pulak buat hal. Bila si adik okay, abangnya pulak.

Macam gambar di bawah ni, si Dhia Zahra dah elok pandang kamera walaupun muka kemain serius, abangnya pulak buat hal sendiri. Sabo jela...

cerita cikgu, bergambar formal, keluarga blogger, keluarga cikgu

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
Unni Anje
admin
12 March 2017 at 08:08 ×

alahai sweet je budak pompuan tu.. c abg pun kemain manja posing

Reply
avatar
Elih Japahar
admin
12 March 2017 at 08:33 ×

Kami sekeluarga baru bertiga pun susah, inikan pulak berempat haha.

Reply
avatar
Mrs. A
admin
12 March 2017 at 08:58 ×

Kalau anak remaja pun sama kadang bila diajak bergambar sekali tak mahu

Reply
avatar
Ainim Suju
admin
12 March 2017 at 11:53 ×

Assalamualaikum CN...hahaha, itu normal kalau saya amik gmbr dgn mak. selalu tak fokus kt camera

Reply
avatar
Dedaun Comel
admin
12 March 2017 at 19:40 ×

Keluarga yang comel. Mungkin kena beli monopod/drone baru senang sikit nak bergambar. hehe

Reply
avatar
Fieza Sani
admin
13 March 2017 at 08:45 ×

haha..gitu ler klu ada anak2 kecik..

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon