CNP Laboratory, produk Korea yang best

January 26, 2017

Kalau anda peminat cerita Korea, pasti ada scene heroin duk pakai 'something' yang macam air sambil tepuk-tepuk lembut ke muka sebelum tidur. Nak kata krim muka, bukan sebab cair. Tapi nak kata toner pulak bukan. Inilah dia CNP Laboratory Invisible Peeling Booster ! Teksturnya cair dari krim muka tetapi lebih pekat dari toner muka. Warna jernih dan berbau segar. 

CNP Laboratory Invisible Peeling Booster, review CNP Laboratory Invisible Peeling Booster, review produk Korea

Kalau tak silap CN, harga sebotol CNP Laboratory Invisible Peeling Booster ini lebih kurang RM104 di Hermo. Serius, memang sangat berpuas hati dengan produk Korea ini ! Apa yang best?

Review CNP Laboratory Invisible Peeling Booster


1. Bungkusan
: Design produk ni sangat simple putih bersih melambangkan produk dari klinik kulit yang professional. Dari bungkusan sudah nampak symbol kebolehpercayaan 😉
2. Botol plastic
: Bagus menggunakan botol plastic sebab orang yang kelam kabut macam CN ni sering menjatuhkan barang, alangkah ruginya kalau botol CNP Laboratory Invisible Peeling Booster jatuh pecah berderai. Mujur plastic, bila jatuh pun masih okay gagah perkasa!
3. Selamat digunakan setiap hari!
: Sesetengah produk peeling booster hanya boleh digunakan seminggu 2 kali, memang susah untuk disiplinkan diri. Tapi dengan CNP Laboratory Invisible Peeling Booster, ia lembut pada kulit dan selamat digunakan setiap hari. Ia membantu membuang sel kulit mati dan menghasilkan sel kulit baru serta membantu mendapatkan kulit wajah yang lebih sihat.
4. Lembut pada kulit
: CNP Laboratory Invisible Peeling Booster menggunakan formula Polyhydroxy Acid (PHA). Ia mengandungi Gluconolactone yang bersifat lembut pada kulit yang membantu mendapatkan kulit yang cerah, lembab dan sihat secara semulajadi tanpa menggelupaskan kulit wajah anda.
5. Wajah lebih berseri dengan CNP Laboratory Invisible Peeling Booster
: CNP Laboratory Invisible Peeling Booster mengandungi CNP anti-irritant yang membantu menggalakkan peredaran darah seterusnya menjadikan wajah lebih berseri-seri.



~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

4 comments

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.