Ada apa dengan bunga?

April 20, 2016

Bunga Percuma di Bloom2U


Baru-baru ini CN ada ternampak peraduan Mom & Me Look alike Photo Contest dekat Bloom2u Facebook. Hadiah yang ditawarkan berupa fresh flower bouquets bernilai RM200. Cara peraduan ini amatlah mudah, cuma upload gambar kita dengan mak kita dekat facebook Bloom2u, lepas tu kumpul point dengan like, share dan komen. So lepas upload promote la dekat kawan-kawan supaya tolong like, share dan komen supaya dapat banyak point. Nak tahu lebih lanjut pasal peraduan ni, boleh la check facebook Bloom2u ni atau pegi website diorg di www.bloom2u.com.

CN check jugak bunga-bunga yang ada dekat Bloom2u ni. Menarik-menarik design yang ada tau. Kalau la CN dapat bunga next month masa Hari Guru pun best jugak! Hehehe... Tap iyela mana budak-budak mampu nak belikan hadiah mahal-mahal camni. Kalau Encik Suami nak hadiahkan berbunga-bunga la hatini. 


A bouquet of flowers, make my heart flutter.


bloom2u, bunga segar di lembah klang, delivery bunga, bunga percuma
Delivery bunga di bloom2u


Cakap pasal bunga ni, memang perempuan kebanyakkan mesti suka bunga. Mungkin sebab bunga ni simbol feminin, tu perempuan je yang selalu dapat bunga. Bunga ni boleh kata ada je dekat mana-mana. Bunga jugak dijadikan inspirasi untuk hiasan rumah, corak tudung, corak baju, alas meja, kain langsir, cadar dan macam-macam lagi la. Bunga memang ada je dimana-mana sebenarnya.

bloom2u, bunga segar di lembah klang, delivery bunga, bunga percuma
Delivery bunga di bloom2u

 Delivery Bunga di Lembah Klang


Bunga ni boleh dijadikan macam-macam sebenarnya. Hiasan meja makan, hiasan rumah, hiasan dalaman, hadiah harijadi, hadiah orang tersayang, hadiah graduation dan macam-macam lagi la. Bergantung juga pada jenis bunga yang kita nak hadiahkan atau guna, masing-masing ada maksud dan sentimen sendiri. Yang biasa CN tahu bunga ros merah tu sinonim dengan bunga tanda cinta, bunga ros kuning untuk sahabat dan bunga ros putih melambangkan suci, murni dan bersih. Kalau rasa tak tahu nak bagi bunga apa, bagi je bunga campur-campur warna dan jenis.

Zaman sekarang ni, nak dapatkan bunga segar dah senang. Dulu CN selalu dengar nak bunga fresh je kena pegi Cameron Highland. Tapi sekarang banyak dah kedai-kedai bunga yang ada jual fresh flowers. Taip je Kuala Lumpur florist, macam-macam kedai dan jenis-jenis bunga yang kita nak ada. Ada yang kita boleh pergi ke kedai dan pilih sendiri, ada jugak online flower delivery macam Bloom2u ni. Pilih je yang mana kita berkenan, bayar dan tunggu diorang deliver dekat kita atau orang yg kita nak hantar tu. Walaupun kedai dia dekat KL tapi dia boleh buat penghantaran seluruh Malaysia. Tak payah susah-susah cari kedai bunga ikut negeri si penerima.

Oklah. cakap banyak pun tak guna. CN nak share gambar-gambar bunga yang CN berkenan di bloom2u. Mana tau dapat bunga next month kan? Weeee

bloom2u, bunga segar di lembah klang, delivery bunga, bunga percuma
Delivery bunga di bloom2u

bloom2u, bunga segar di lembah klang, delivery bunga, bunga percuma
Delivery bunga di bloom2u


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

0 comments

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.