Tambah anak lagi kerana baju tidur

June 29, 2016

Kemain lagi tajuk entry CN kali ini ye. Tapi percayalah betapa besarnya pengaruh baju tidur seksi dalam mengembalikan kehangatan rumah tangga setelah bersalin anak kedua kali ini. Bak cakap Encik Suami " macam pengantin barulah yang..." sambil tersenyum simpul. Hah ! Cuma melabur sikit beli baju tidur seksi dah dapat bahagiakan hati sang suami.

Apabila meningkatnya usia tambah-tambah lagi lepas bersalin dan mempunyai anak kecil memang fokus pada tanggungjawab yang 'satu' itu sering terabai. Inilah puncanya ramai lelaki pasang lain tau bila si isteri tidak pandai menggoda. No ! No ! No ! Sebenarnya cara paling mudah untuk menggoda sang suami adalah dengan penampilan, cuma pakai baju tidur seksi dan make up sikit kasi wangi. Confirm suami akan datang dekat tanpa perlu anda menggoda tau..hehehe.

baju tidur seksi, baju tidur seksi plus saiz
Baju tidur seksi pilihan CN

CN percaya ramai wanita diluar sana teringin nak beli baju tidur seksi tapi segan yang amat. Its ok, anda boleh shopping baju tidur yang bukan sahaja aummm tapi murah di instagram @nak_beli_tapi_seganPelbagai koleksi baju tidur dari sweet, sopan tapi aummm, sweet tapi aummm, seksi aumm giler dan macam-macam lagi ! Cuma sediakan duit je tau. 

baju tidur seksi, baju tidur seksi plus saiz
Baju tidur seksi

CN sendiri dah cuba baju tidur seksi dari @nak_beli_tapi_seganApa yang best adalah kualiti baju tidurnya setanding butik dengan harga yang 2 kali ganda murah tau. Bak kata tag line mereka "affordable luxury" gituww. Kainnya dipilih dan disaring oleh ladyboss sendiri, sebab tu ia sangat berkualiti dan best malah delivery setiap hari. CN order hari isnin esoknya dah sampai. Ladyboss nya pula amat peramah dan tidak lokek berkongsi tips dalam menghangatkan rumah tangga tau. Sangat mesra pelanggan. Kira sambil beli baju tidur seksi, anda juga boleh mendapatkan tips-tips lain dari ladyboss.

baju tidur seksi, baju tidur seksi plus saiz
Baju tidur seksi dan aummm

Baju Tidur Seksi Plus Saiz

Apa yang menariknya di @nak_beli_tapi_segan ini adalah mereka juga menjual baju tidur seksi plus saiz sehingga 4XL tau. Hah ! Orang yang berbadan besar dah tak perlu risau akan saiz lagi, anda pun turut boleh seksi sama untuk suami tersayang gituww. 


baju tidur seksi, baju tidur seksi plus saiz
Baju tidur sweet aummmmm

Berminat untuk mendapatkan baju tidur seksi yang aummm ini?


Hubungi Instagram :

@nak_beli_tapi_segan
Sales team : 018 24 88850
@intimateshoppe
Sales team : 017 257 1281
@rahsia_bahagia_rumahtangga
Sales team : 018 24 888 50

No phone sale team : 018 24 888 50

Boleh follow facebook
www.facebook.com/intimateshoppe

p/s : Sebut je nama CN, confirm dapat harga murah tau..hehe



Baju tidur seksi giler aummm



~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~


You Might Also Like

15 comments

  1. Betul..xsusah pun nak tarik hati suami

    ReplyDelete
  2. hahahaha...kang anak setahun sekali..berderet deknkerana baju tidur.
    hehehe anyway lawa2x

    ReplyDelete
  3. Baju tidur biasa untuk tidur yg lena tapi awas baju tidur seksi buat anda x cukup tidur pulak. haaa jgn silap pilih ya. TANYA SUAMI ANDA pilah yg mana??

    ReplyDelete
  4. betul kan CN,kadang-kadang kita terleka sekejap tanggungjawab tu, x pa, pilihan dah ada,mari kembali memikat psangan hati kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, masih tak terlambat utk memikat suami

      Delete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.