Apabila sel otak sedang berhubung, sabo jela

Ragam anak ni macam-macam kan? Yang si abang dengan ragam macam tu, si adik pulak lain ragamnya. Kali ini Irfan Hensem buat 'keje' terbaik dalam kereta. Dalam duk kusyuk Encik Suami drive, boleh anak bujang CN ni conteng dashboard kereta dengan pencil color! Inilah apabila sel-sel otak sedang berhubung ! Tak cukup menconteng di dinding bilik, meja belajar, kali ini dalam kereta pulak ! Alahai la Irfan Hensem...

irfan, irfan hensem, ragam anak, conteng kereta, sel otak sedang berhubung
Ragam anak yang menconteng kereta


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~


Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
8 April 2017 at 08:07 ×

Irfan pakai crayon ke?

Reply
avatar
8 April 2017 at 08:38 ×

takpe anak ooii,.hehehh

Reply
avatar
Anis Amira
admin
8 April 2017 at 13:14 ×

Hehehe. Budak2 macam tu lah. Teringat pulak zaman kecik kecik dulu Mira selalu conteng dinding bilik. Asyik kena marah jek. Tapi buat lagik :P hahaha

Reply
avatar
Nour Adieb
admin
9 April 2017 at 08:25 ×

Ahahahahahaha, biasalah budak2. Semua tempat nak diconteng 😂 Sabo je la

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon