Biskut Gery ni sedap rupanya

Biskut viral iaitu biskut Gery Saluut Malkist ni memang sedap rupanya ! Dah lama CN teringin nak makan, tapi tak berkesempatan untuk membeli. Tiba-tiba ternampak biskut Gery Saluut Malkist ni di kaunter di kedai runcit Taman Pahlawan, Telok Panglima Garang. Apa lagi, terus grab. Sebungkus dijual pada harga RM4 sahaja. Sedap rupanya ! CN 'terpaksa' makan sorang-sorang tak bagi sesiapa sebab sedap. Rugi pulak beli sebungkus je. Macam kena borong ni !

biskut gery, biskut gery saluut malkist, biskut viral, biskut gery di mydin, resepi biskut gery cheese, pemborong biskut gery, resepi biskut gery coklat, harga biskut gery di malaysia, gery saluut malkist malaysia, cara buat biskut gery, biskut gery saluut malkist,
Biskut Gery Saluut Malkist


~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
16 April 2017 at 09:45 ×

Mmg sedap. Saya baru cuba semalam

Reply
avatar
16 April 2017 at 11:56 ×

oh sedap eh.. haritu ada kawan beli kat Miri kot, RM2.50 je sebungkus. Fuh.. murah giler

- Zaleha Awaluddin -

Reply
avatar
Lea Azleeya
admin
16 April 2017 at 14:28 ×

Lea makan yg coklat ritu.. mmg sedap...

Reply
avatar

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda. ConversionConversion EmoticonEmoticon