Safi Raya Kau Hijau

April 12, 2021

Safi Raya Kau Hijau | Pejam celik, kita akan menyambut bulan Ramadhan dan kemudian kita akan menyambut Hari Raya pula. Walau kita beraya dalam norma baru serta penjarakan sosial, tetapi raya kita tetap menyambut walau ia menjarakkan kita dengan keluarga. Walau apa terjadi raya yang bakal tiba, kita kenalah kekalkan suasana hijau dalam diri kita. So, pastikan kita juga sentiasa berjaga-jaga dan kita sentiasa dalam zon hijau dengan produk Antibakteria daripada Safi.

barangan safi, safi raya kau hijau, raya kau hijau, best ke produk safi, pinggan batik safi percuma,
SAFI Raya Kau Hijau


SAFI adalah jenama Halal terkemuka yang terdiri daripada rangkaian penjagaan kulit, penjagaan diri dan peralatan mandian yang lengkap wanita dan lelaki muslim. Ia diperbuat dengan bahan semulajadi terbaik serta ramuan yang mengesahkan syarak dan diperakui HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia serta bebas gelatin. 

Antara produk yang kerap CN guna ketika Covid-19 ini adalah SAFI Antibacterial Shower Cream & SAFI Antibacterial Handwash. Kedua produk ini untuk membersihkan dan melindungi semasa kita keluar dari rumah atau pulang dari membeli-belah ketika bulan Ramadan. Jadi produk Antibacterial ini dapat memberi pelindungan penuh dari wabak penyakit yang bahaya.

barangan safi, safi raya kau hijau, raya kau hijau, best ke produk safi, pinggan batik safi percuma,
Barangan SAFI & pinggan batik SAFI PERCUMA


Manakala SAFI Micellar Cleanser Water pula untuk menghilangkan solekan dari wajah dan SAFI Rania Gold Day Cream ini dapat memberi pelembapan penuh selepas pembersihan. Jadi kulit kita lebih rasa lembap sentiasa walau seharian memakai face mask.  

Dapatkan Pinggan Batik Safi PERCUMA dengan Pembelian RM40


Sempena kempen raikan Safi Raya Kau Hijau kali ini, anda boleh dapatkan pinggan batik Safi Edisi Terhad dengan setiap pembelian RM40 dan ke atas mana-mana produk Safi. Jom dapatkan dan kumpul 3 design batik berbeza sekarang. Jangan lepaskan peluang untuk kumpulkan pinggan batik edisi terhad yang cantik ini. 

barangan safi, safi raya kau hijau, raya kau hijau, best ke produk safi, pinggan batik safi percuma,
Pinggan batik SAFI PERCUMA


Pinggan batik dari Safi ini sesuai digunakan semasa raya nanti. Letak kuih raya dan hidangan raya, memang ngam sangat! 

Baik lah, walau apa jua keadaan raya kita tahun ni, sama ada dekat atau jauh jangan lupa bahawa kita sebenarnya masih berjuang dengan virus Covid-19 ini. Jadi gunakan produk Safi untuk memastikan bahawa kita bersih dan bebas daripada bakteria sehingga kita semua dapat menikmati Hari Raya dengan keluarga tersayang. Selamat Hari Raya.

barangan safi, safi raya kau hijau, raya kau hijau, best ke produk safi, pinggan batik safi percuma,
Pinggan batik SAFI PERCUMA dengan setiap pembelian barangan SAFI RM40 ke atas



Untuk maklumat lanjut :


~ Sharing is caring from Cekgu Norazimah ~

You Might Also Like

1 comments

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.