Bayi comel berzikir

September 11, 2015

Video Bayi Berzikir


Alahai, comelnya si kecil ni ikut gaya berzikir. Masa mengandungkan Irfan pun CN suka tengok video ni. Sangat comel ! Si kecil ni memang akan mengikut apa yang diperhatikan di sekelilingnya. Macam Irfan dah boleh hafal step sembahyang sebab CN selalu ajak dia sembahyang sama-sama. InsyaAllah si kecil ni mudah menerima pengajaran, kesabaran tu yang penting. Kan2?


~ Salam Jumaat dari Cikgu Norazimah ~

You Might Also Like

3 comments

  1. tak boleh nak dengar..sound laptop rosak.esok nk dengar kat opis.

    goodnite CN. jom baca http://akuhanyagadiskampung.blogspot.my/2015/09/anakku-baby-sotong.html

    ReplyDelete
  2. budak mmg sng nk ajar cuma kena kesabaran yg tgi :)

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.