Kita Beauties Pu'th, minuman kesihatan yang mesti anda cuba

July 18, 2019

Kita Beauties Pu'th | Pernah dengar tentang produk Kita Beauties Pu'th? CN pun baru tahu kewujudan produk ni bila terjumpa di Guardian. Woah, minuman kesihatan ni bukan sahaja mempunyai pelbagai fungsi yang menarik, paling penting ianya HALAL dan mempunyai kelulusan KKM. Rasanya juga sedap & mudah untuk disediakan. Nak tahu apa fungsi menarik Kita Beauties Pu'th? Teruskan pembacaan anda ye. 




Kulit serta rambut menjadi cantik dan sihat dengan Kita Beauties Pu'th


Apa yang CN suka tentang Kita Beauties Pu'th ini adalah rasanya yang sedap. Disebabkan ianya dalam bentuk cecair, jadi penyerapannya sangat cepat dan anda boleh rasakan perubahan dalam masa yang singkat. CN amalkan minum Kita Beauties Pu'th setiap malam sebelum tidur kerana sistem penyerapan badan lebih tinggi pada waktu malam. Bila bangun paginya, rasa badan lebih bertenaga serta kulit wajah glowing. Sesuai dengan temanya "make your skin & body happy", bila bangun pagi rasa happy bila badan bertenaga & kulit cantik tau! 


Kita Beauties Pu'th ini mempunyai empat (4) main ingredients yang terkenal dengan pelbagai khasiat iaitu buah oren, camu-camu, alpha lipoic acid dan biji anggur. Hokay, apa kelebihan keempat-empat main ingredients ini?

Buah oren kaya dengan vitamin C. Dengan adanya vitamin C dalam tubuh badan kita, ianya akan membuatkan kulit jadi lebih sihat dan dalam masa yang sama akan menguatkan sistem imunisasi tubuh badan.

Camu-camu pula adalah buah-buahan yang sangat bagus untuk kulit dan diet seharian. Ia dapat memberi kulit tampak lebih sihat. Selain itu, ia juga dapat membantu untuk mengecilkan liang pori di wajah dan dapat mengurangkan keradangan kulit semasa acne breakout.




Alpha lipoic acid pula bertindak sebagai primary anti-oxidant yang membantu mengurangkan masalah penuaan kulit. Dengan adanya alpha lipoic acid, ia dapat membantu mencerahkan kulit yang kusam agar kulit wajah kita kekal licin, anjal dan berseri.

Akhir sekali, biji anggur (grape seed). Biji anggur dapat mencerahkan wajah dan membantu agar kulit wajah kekal cerah dan berseri. Disamping ianya dapat membantu untuk mengurangkan pembentukan jerawat di wajah.





Tip mendapatkan kesan maksimum 


1. Untuk masalah jerawat, sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya.
2. Elakkan pengambilan kafein ketika pengambilan Kita Beauties Pu'th kerana ianya boleh mempercepatkan proses penuaan.
3. Dicadangkan untuk stop pengambilan ketika period kerana ketika itu, sistem penyerapan badan masih lemah.
4. Boleh jarakkan 1 hingga 2 jam jika mengambil apa-apa produk suplemen lain.
5. Boleh diambil oleh ibu mengandung yang berusia 4 bulan ke atas.
6. Amalkan minum air kosong 2 hingga 3 liter untuk kesan terbaik.
7. Jika mempunyai masalah kesihatan, sila rujuk doktor atau pakar kesihatan sebelum mengambil apa-apa produk.
8. Produk yang mempunyai kolagen tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut, resdung atau masalah kulit sensitif.
9. Kita Beauties Pu'th boleh dibancuh dengan air suam, air biasa atau air sejuk. Tapi perlukan ianya benar-benar larut sebelum minum.
10. Kita Beauties Pu'th sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur kerana penyerapan pada waktu malam lebih tinggi berbanding waktu siang. 


Video Review Kita Beauties Pu'th


Kita Beauties Pu'th Review

Harga 💗💗💗💗💗
Rasa 💗💗💗💗💗
Kesan 💗💗💗💗💗
Will buy again? YES

Berminat untuk mencuba produk Kita Beauties Pu'th?


Anda boleh dapatkan Kita Beauties Pu'th di rangkaian Guardian atau website rasmi << www.kitabeauties.com >>. Harga Kita Beauties Pu'th ini cuma RM28.80 sekotak dan setiap kotak mengandungi 10 sachet. Murah kan? Jadi apa lagi, jom dapatkan Kita Beauties Pu'th sekarang jugak!

Untuk maklumat lanjut serta pelbagai promosi menarik, layari :

Facebook : KITA Beauties
Instagram : @kita_beauties

#kitabeauties #guardian #guardianmalaysia #trustedbrand #topbrand #koreaformulatedbrand #cantikgebu #cantikputih #cantik

Ini ialah review supplement KKLIU 1548/2019
*Kesan ke atas individu adalah berbeza-beza

~ Sharing is caring from Cekgu Norazimah ~

You Might Also Like

2 comments

  1. nanti nak singgah guardian cari ish mana leh biar hang cantik sensorang

    ReplyDelete
  2. wah..macam best je. boleh usha2 nanti

    ReplyDelete

Sebarang bentuk komen adalah tanggungjawab anda. CN tidak akan bertanggungjawab ke atas komen yang tidak berhemah.

Terima kasih di atas komen-komen anda.